Buat renungan saudara-saudara ku yang memilih wadah keganasan dalam perjuangan:
"Bukanlah tujuan Nabi itu diturunkan untuk membunuh manusia kafir tetapi adalah untuk mengeluarkan manusia dari kekafiran".

Tuesday, January 10, 2012

Ramai tak sangka, ending Sodomy I tak sama dengan ending Sodomy II

Jalan cerita hampir sama, modus operandi pun sama, hero sama, tetapi ending cerita tak sama. Ramai orang menduga ending cerita Sodomy I akan sama dengan Sodomy II, Anwar akan dijatuhkan hukuman penjara. Sungguh mengejutkan, tidak berlaku seperti yang diduga, Anwar dibebaskan pada ending Sodomy II.


Dalam cerita Sodomy II, ada juga melibatkan kondo seperti Sodomy I, bezanya pada Sodomy I, kondo yang dijadikan bahan bukti, belum siap dibina semasa kejadian berlaku. Manakala dalam cerita Sodomy II, ada rakaman CCTV menunjukkan Anwar di ruang legar lif kondo di mana berlakunya kejadian.

Semua kelemahan teknikal yang berlaku dalam cerita Sodomy I telah banyak diperbaiki dalam Sodomy II. Kalau cerita Sodomy I, penonton atau orang ramai seperti menonton sebuah filem komidi. Tetapi dalam Sodomy II, jalan ceritanya berat dan serius, melibatkan sumpah laknat. Oleh itu tidak hairanlah kalau ramai meramalkan pada ending Sodomy II ini, Anwar akan dijatuhkan hukuman penjara.

Tuduhan Sodomy I berlaku semasa PM Tun Mahathir Mohammad manakala Sodomy II berlaku semasa PM Datuk Seri Najib. Hakim yang mengadili kedua-dua kes ini adalah orang yang berlainan.

Apakah ada lagi sambungan kepada Sodomy II ini? sama-samalah kita tunggu. Rasanya rakyat pun dah naik mual dengan cerita Sodomy ini, tukarlah cerita lain pulak.

No comments:

Boikot Barangan Yang Membiayai Kekejaman Israel

my playlist


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com