Buat renungan saudara-saudara ku yang memilih wadah keganasan dalam perjuangan:
"Bukanlah tujuan Nabi itu diturunkan untuk membunuh manusia kafir tetapi adalah untuk mengeluarkan manusia dari kekafiran".

Friday, April 30, 2010

Dunia sekarang dikuasai oleh Syaitan

Syaitan adalah musuh anak Adam yang nyata. Permusuhan yang tidak bersekudahan ini bermula sejak Nabi Adam hinggalah hari kiamat.

Iblis yang dilaknat Allah kerana angkuh, berdendam untuk menyesatkan umat manusia dari jalan yang benar. Berbagai cara dilakukan oleh Iblis dan Syaitan bagi menghalang manusia dari mengikut jalan yang diredai Allah.

Seperti manusia, Iblis juga dianugerah oleh Tuhan kebolehan untuk berfikir. Syaitan-syaitan ini begitu pandai menghasut dan menggoda pemikiran manusia untuk melakukan kerja-kerja maksiat yang dilarang.

Mereka juga bijak menggunakan manusia untuk menyesatkan manusia lain. Tanpa disedari syaitan telah memperkudakan orang Barat dan Yahudi untuk menyesatkan manusia seluruh dunia.

Syaitan telah menggunakan orang Yahudi dan Barat untuk mengangkat nilai-nilai maksiat supaya dilihat mulia oleh manusia.

Siapa saja yang menentang nilai tamaddun yang disaran oleh Yahudi dan Barat yang didokong oleh Syaitan ini, akan dilabel sebagai tidak mengikut aliran masyarakat antarabangsa.

Pakaian yang mendedahkan aurat hingga sekadar memakai coli dan seluar dalam sahaja di tempat awam, tidak dianggap sebagai salah atau tidak bermoral.

Berzina atau melakukan hubungan seks dengan kerelaan tanpa ikatan perkahwinan, bukanlah satu kesalahan yang boleh didakwa dimakamah sivil.

Pertandingan ratu cantik juga dianggap sebagai suatu acara yang sangat berprestij dan bermaruah.

Nilai-nilai maksiat ini mereka angkat menjadi mulia, secara halus mereka didik semua manusia dengan nilai-nilai buruk ini melalui media yang memang dikuasai dan dikawal oleh syaitan-syaitan ini.

Dengan mudah mereka masuk ke rumah kita melalui TV, internet dan VCD, hari-hari pemikiran kita dan anak-anak kita diasuh dengan budaya maksiat yang ingin mereka terapkan.

Anak-anak kita bergaul bebas yang langsung tidak boleh kita kawal. Anak-anak menjadi liar dan keluar rumah ikut suka hati mereka, semua ini adalah asuhan yang mereka dapat yang tersirat disebalik keseronokan menonton filem-filem Hollywood ini.

Melahirkan anak luar nikah bukan lagi menjadi bahan cacian masyarakat, malah di Barat mereka diberi layanan yang baik.

Kita sering ditakutkan dengan hantu-hantu gila seperti pontianak, langsuir, hantu raya, pelesit dan toyol. Sebenarnya, musuh kita yang nyata bukanlah hantu-hantu gila ini, sebaliknya adalah Iblis dan syaitan yang menggunakan manusia Barat dan Yahudi untuk menyesatkan manusia dari jalan yang benar.

Siapa yang cuba melawan arus akan menerima nasib dipinggirkan, dan akan dilabel dengan label-label yang negatif seperti tidak liberal, konservatif, pelampau, fundamental dan sebagainya.

Kalau di zaman lampau, pakaian yang menutup aurat yang biasa dipakai oleh wanita-wanita di waktu itu, seperti dalam gambar di atas melambangkan wanita-wanita yang terhormat. Tetapi sekarang, dengan usaha giat Syaitan dan kuncu-kuncunya telah dapat menukar persepsi masyarakat, di mana pakaian wanita yang menjolok mata seperti dalam gambar di bawah pula menjadi lambang wanita yang disanjung.

Sangat jelas kepada kita, norma-norma hidup masyarakat antarabangsa sekarang ini adalah dikuasai ditentukan oleh iblis dan syaitan.



No comments:

Boikot Barangan Yang Membiayai Kekejaman Israel

my playlist


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com