Buat renungan saudara-saudara ku yang memilih wadah keganasan dalam perjuangan:
"Bukanlah tujuan Nabi itu diturunkan untuk membunuh manusia kafir tetapi adalah untuk mengeluarkan manusia dari kekafiran".

Tuesday, March 22, 2011

Perangkap salah laku sex, berkesan jatuhkan politik seseorang


Walaupun masyarakat Barat agak liberal dalam soal sex, tetapi mereka masih tidak dapat menerima jika pemimpin politik mereka melakukan salah laku sex.

Salah laku sex yang dimaksudkan di sini bukanlah kesalahan jenayah rogol atau cabul, tetapi yang dimaksudkan ialah melakukan sex dengan wanita lain selain dari isteri mereka.

Melakukan sex dengan wanita lain selain dari isteri sendiri, bukanlah satu kesalahan dari segi undang-undang di dunia Barat. Tetapi kalau orang terkenal dan pemimpin negara mereka yang melakukannya, ianya masih dianggap tidak bermoral dan mereka yang terlibat tidak harus terus menjadi pemimpin.

Mungkin bagi masyarakat Barat, melakukan sex tanpa nikah atau melakukan sex dengan wanita selain isteri itu tidak salah dari segi undang-undang, tetapi ia masih dianggap tidak bermoral kerana berlaku curang terhadap pasangan mereka.

Sebagai manusia biasa, pemimpin-pemimpin juga tidak terlepas dari keinginan untuk mengadakan hubungan sex dengan wanita-wanita lain yang bukan isteri mereka.

Selalunya perbuatan yang berlaku secara rahsia ini akan menjadi bahan atau senjata yang berkesan untuk digunakan oleh penentang politik pemimpin-pemimpin ini.

Telah berapa banyak pemimpin-pemimpin di dunia ini yang tersungkur dan terpaksa meletak jawatan kerana pendedahan skandal sex mereka.

Tidak kurang juga pemimpin-pemimpin politik ini diperangkap untuk melakukan salah laku sex oleh musuh-musuh politik mereka.

Presiden MCA, Chua Soi Lek adalah antara pemimpin politik negara kita yang pernah menjadi mangsa perangkap salah laku sex.

Malah di saat ini pun hari-hari kita dihidangkan dengan berita-berita salah laku sex yang dilakukan oleh Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim. Samada tuduhan liwat beliau yang sedang diadili di makamah, mahupun dengan isu video beliau melanggan pelacur.

Sehingga kini beliau terus menafikan sekeras-kerasnya segala tuduhan salah laku sex itu dan menganggapnya sebagai fitnah yang bermotifkan politik.

No comments:

Boikot Barangan Yang Membiayai Kekejaman Israel

my playlist


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com