Buat renungan saudara-saudara ku yang memilih wadah keganasan dalam perjuangan:
"Bukanlah tujuan Nabi itu diturunkan untuk membunuh manusia kafir tetapi adalah untuk mengeluarkan manusia dari kekafiran".

Friday, June 20, 2008

Batu Karang dalam pundi kencing.


Sebelah adalah gambar batu karang yang telah dikeluarkan melalui satu pembedahan dari pundi kencing saya. Pembedahan ini telah dilakukan pada tahun 2001. Asalnya bersaiz 4 cm, lebih besar sedikit dari yang ditunjukkan dalam gambar ini.


Menyusut sedikit setelah saya rendam dalam air. Apabila direndam dalam air, secara perlahan-lahan bahagian permukaannya larut ke dalam air, menyebabkan air bertukar menjadi kuning pekat seperti warna air kencing.


Ini menunjukkan sekiranya kita mengamalkan meminum banyak air kosong, dapat membantu melarutkan batu karang yang ada dalam pundi kencing kita.


Untuk memudahkan anda menggambarkan saiz batu karang tersebut, gambar batu karang ini telah diambil bersama-sama dengan bola golf.


Banyak-banyaklah minum air kosong untuk menghindarkan batu tetapi awas bukan minum air mineral dan air tapis yang mengguna batu galian kerana bimbang mineral-mineral itu boleh mendak menjadi batu dalam buah pinggang dan pundi kencing kita.

2 comments:

Zainal Samat said...

Maknanya minun air paip yg dimasak aje ke bang?

Zainal Samat said...

Maknanya minun air paip yg dimasak aje ke bang?

Boikot Barangan Yang Membiayai Kekejaman Israel

my playlist


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com